donderdag 19 augustus 2010

Granny blanket

Nadat ik via via op een heel mooie deken gestuit was van Attic 24 heb ik alle moed bij een geraapt en ben voor het eerst aan een groot project begonnen. De Granny deken.
Granny Deken















Aan het begin nog wat onwennig en met wat schoonheidsfoutjes. (Zo zie je tenminste dat het echt handwerk is). Na een tijd werd het makkelijker om gelijkmatig te haken. En het verveeld nog niet. Ik was erg bang dat dit weer een project zou worden dat tot in den treuren in een hoekje zou liggen om afgemaakt te worden. Maar de afwisseling van de kleurtjes en het haken in drie stokjes maken het minder saai dan al mijn onafgemaaktje gebreide dekens, die ergens in een hoekje liggen te verstoffen. Dus ik heb goede hoop voor deze deken we zijn er nog niet. Maar we zijn wel al een stuk opweg. Kijk maar.

Tot nu toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten